Thursday 26 January 2012

Selamat Pagi...

Selamat pagi.. pagi betul aku bangun hari ni.. selalunyer waktu2 begini aku masih terbongkang.. 
tok mak pun terkejut aku bangun seawal ini.. 
aku bukan ape cuma aku nak ubah tune waktu tido & bangun aku..
Sebelom ni kan aku tido pukul 3-4 pagi and of course bangun pun lambat.. 
but sekerang sume itu akan menjadi kenangan lepas.. cewahh gedik je kan.. 
hehehhehe...

Ape2 pun jom baca & amalkan doa pagi & petang ni
Insya Allah beroleh keberkatan & segala urusan menjadi mudah



Bismiqallah hummanadau
fighudu wirwaghowaa
laka minna kullu hambin
fima sai'wasoba

hablana min ka roshada
wahdina subulassola
inna takwAllah hinurun
watorikullil falaaa

Bismiqallah hummanadau
fighudu wirwaghowaa
laka minna kullu hambin
fima sai'wasoba

hablana min ka roshada
wahdina subulassola
inna takwAllah hinurun
watorikullil falaaa

Bismiqallah hummanadau
fighudu wirwaghowaa
laka minna kullu hambin
fima sai'wasoba

hablana min ka roshada
wahdina subulassola
inna takwAllah hinurun
watorikullil falaaa

Dengan namamu Ya Allah
Kami meminta pada waktu pagi & petang
bagi mengisi pujian pada waktu pagi & petang
kurniakan kami disisiMu petunjuk
Tunjukkan kami jalan kebaikan
sesungguhnya ketaqwaan kepada Allah
cahaya dan jalan kejayaan.

No comments:

Post a Comment