Friday 27 January 2012

Misi Khas - Jeng jeng jeng

Lepas je keje deko2 siap aku cepat2 bersiap sebab nak gi KL.. aku ade misi khas untuk disempurnakan.. ape2 pun kena isi tank dulu sebelom nak jalan.. tok mak dah masak asam pedas ikan merah.. sangat la mengancam.. kalo tak rasa nanti rugi pulak.. so kena la makan dulu..

1st pit stop rumah kawan ku.. amik dia jap then terus shoot gi KL.. arah tuju adalah Semua House.. exicited giler.. yelah dah bertahun tak menjejakkan kaki kat sana.. hehehhe... Sampai je aku terus parking keta kat Semua House.. Semua House tak berubah pun still macam dulu.. yang berubah bahagian luar.. perghh aku rasa macam gi India tu... Baik orang, baik bau dan juga kedai2 memang macam kat India.. Orang ngan kedai ok lagi tapi yang paling tak tahan bau la..semerbak kau.. 

2nd pit stop kedai jual barang2 perkahwinan.. hehehe itu la misi khas.. aku di beri amanah untuk mengubah hantaran bagi perkahwinan adik my BFF... theme dark green.. tapi susah nak cari dark green kalo ade pun sangat la tak cantik.. mugkin kedai chokia kut.. dari 1 kedai ke 1 kedai kiteorang redah.. still tak jumpa barang2 yang dicari.. penat juga jalan.. gegar kepala lutut.. pasni nak menapak plak gi SSF.. jauh la jugak dari Semua House..

3rd pit stop, SSF. at last jumpa juga barang nak dicari.. tapi mak aii, harga tak hengat... mahal sungguh harga artificial flowers.. tapi dah itu pilihan yang meminta so aku pun turut kan aje.. mula2 tu aku pilih bunga putih2 hijau + pink gem flower.. tapi aku decide nak call mak pengantin.. so mak pengantin cakap pink tak kena langsung tapi comnination pink + green memang sweet.. mak pengantin decide nak combination green + gold.. cantik.. exclusive gitu.. pilih punya pilih, at last dapat juga.. sekarang ni nak menapak balik ke Semua House sebab parking keta kat sana...

Idea dah ade cuma nak stress out kan lagi design hantaran tu nanti.. ape2 pun ni sneak peak bahan2 hantaran yang aku nak gubah nanti.. opps kena buat reminder nak order & pick up fresh flower untuk bilik pengantin.. kalo tak naya nanti takde bunga.. 





No comments:

Post a Comment