Friday 27 January 2012

Fed Up... Bole tak...

Sekarang ni aku betul2 fed up.. 
fed up ngan environment sekeliling aku, 
fed up ngan mahluk2 angkasa lahanat, 
fed up ngan mulut2 puaka yang melalak2 tak reti nak diam,
fed up ngan perempuan meroyan yang giler kuasa,
fed up ngan bibik yang super lembab & tak paham bahasa,
fed up ngan si pakcik yang tak pandai nak jaga hati aku,
fed up ngan TM kesayangan ku,
fed up ngan agent2 property yang tak reti2 nak jawab call aku,
fed up ngan commitment2 yang ade sekarang,
fed up ngan sumernye la.. 

Bole tak...
bole tak bagi aku bernafas sendiri,
bole tak bagi aku handle hidup aku sendiri,
boleh tak jangan ganggu hidup aku,
bole tak berhenti melalak2 pasal aku,
bole tak ko jangan giler kuasa,
bole tak ko jangan sibuk meroyan pasal aku,
bole tak ko buat keje tu cepat & ikut cakap aku,
bole tak ko  berambus je dari hidup aku kalau ko tak pandai jaga hati aku,
bole tak jangan pressure2 aku,
bole tak pick up call aku,
bole tak aku nak melari kan diri,
bole tak kalo tak bagi aku fed up!!!!!!!

tengok, kucing ni pun fed up tau....

No comments:

Post a Comment