Wednesday 25 January 2012

Marah ke dia??

Since semalam lagi aku rasa ade orang marah aku.. Memang aku rasa dia marah kat aku... Adoi bab ni yang leceh.. aku ni bukan la jenis pandai pujuk memujuk..fail tau tak... Ini la padahnyer berjanji.. Memang betul aku berjanji, tapi cuma aku tak confirm kan waktunyer aje.. dan aku sampai waktunyer aku terus senyap sunyi sepi.. Tapi sekurang2nya aku sms & itu pun dah lewat malam (dah salah tapi takmau mengaku).. namun sms aku tak pun dibalas.. hingga ke hari ni, tika ini & saat ini pun sms yang aku tunggu2 tak muncul2.. sure marah giler kat aku nih.. 

Kalu aku pun sure aku marah, dah berjanji tup tup diam ajer.. tapi aku ade sebab napa aku tepati... Memandang kan aku lately ni mood gerhana bulan so aku pun nak buat mende yang aku rasa betul aje.. termasuk la yang 1 nih.. aku pun tak paham, mula2 tu excited bagai la nak jumpa then last2 rasa macam terpaksa je nak jumpa.. kadang2 aku harap sangat yang dia paham aku, sometimes dia kata ok paham tapi dalam paham2 tu selalu juga dia dok push2 aku.. paham ke tu?? 

Selalunye kalo aku or dia wat hal, aku selalu mengalah.. but kali ni aku rasa, aku nak biar je.. nak tengok sampai bila dia senyap sunyi sepi.. brapa lama dia nak boikot aku.. aku sure 200% kalo aku call or sms mesti kena sembur bagai.. definitely aku akan sedih & sakit hati.. so ade baiknya la aku diam seribu bahasa.. aku tau ape aku buat ni salah sebab semuanye berpunca dari aku.. tapi aku nak gak keras kepala.. aku nak dia mengalah juga.. asyik aku je kan.. sekali sekala biar dia pulak yang makan hati.. biar dia rasa ape yang aku rasa selama nih..  

pada yang merajuk & marah tu.. jangan la merajuk & marah lama2.. nanti cepat tua (padahal memang dah tua pun).. kasihan ni la orang kat sini.. bukan selalu orang kat sana pujuk orang kat sini... ape2 pun layan je la videoclip ni.. sesuai untuk orang yang jiwa kacau macam orang di sana... ahaks.. hehehhe




2 comments:

  1. mmg jiwa kacau..sape pakwe ke?...hehehehe

    ReplyDelete
  2. heheheh tak lah makwe i merajuk...

    ReplyDelete