Monday 23 January 2012

Mood Gerhana Bulan

Lately ni aku agak emotional.. bad mood sokmo...
Sometimes aku rasa macam give up je ngan life aku sekarang..
Kadang2 pula aku rasa cam happy ngan ape yang aku buat sekarang..
Mood swing betul.. lebih2 lagi kalo aku dengar suara2 yang melalak2..
Dah la melalak2 pastu tak reti nak berhenti.. 

Kadang2 aku rasa suara2 yang suka melalak tu tak penah nak paham aku..
ke suara2 tu buat2 tak paham or memang tak nak paham aku..
ishh ishh ishhh...


Stress!!! bak kata Gary.. hehehehe..
Sudah2 tu la suara2 yang melalak.. biarkan aku sendiri...
aku tau ape nak buat.. aku tau ape yang aku nak..
senang kata masing2 jaga hal masing2..
kan lebih bagus...

p/s: aunty noma, aunty noca & mak ida.. sila tengok macamana 
si Gary cakap stress.. gaya camtu la baru betul..



No comments:

Post a Comment