Wednesday 1 February 2012

Cepatnya masa berlalu..

Cepatnya masa berlalu.. baru semalam je January, pagi ni dah February.. cepat sungguh kan, tup tup dah akhir bulan.. tau2 esok je dah bulan lain.. masih banyak mende lagi yang aku belom buat.. almaklum la panjang sangat akunye azam + wish list for 2012... nampaknye bulan Feb ni aku kena kerja keras untuk merealisasikan impian & cita2 ku.. heheheh.. 

Sekarag ni pun tengah berkerja keras menyiapkan hantaran.. baru siap 3.. ade 4 dulang lagi.. opps, bukan i yang nak kahwin ye tapi tempahan dari kawan.. slow giler je aku wat gubahan ni.. maybe 1st time kot aku wat artificial.. yela sebelom ni wat fresh flower aje.. tapi aku pun dah lama gak tak practice wat bunga.. tangan pun dah naik kematu.. so bulan ni kena rajin amik tempahan.. if not skill sentuhan tangan ajaib ni akan hilang camtu je.. pastu kena rajin promote gak.. 

actually aku banyak mende nak diblogkan tapi since aku sibuk 2 - 3 hari ni. so takde masa nak memblog.. ini pun sekadar update saje2 sebab bosan tengok blog yang tak berupdate..  pastu lately ni penat sangat.. bangun awal pastu terkejar sana sini cari barang.. semalam pun ke sana ke sini, 2 - 4 tempat aku redah sebab barang yang nak di cari takde.. ngan si alip kenit tu aku angkut.. dalam sibuk semalam, aku sempat gi potong rambut.. at last tercapai gak hasrat nak potong rambut.. yeayyy!!!

okla aku pun tak tau ape lagi nak diblogkan.. mata pun dah nampak bulan bintang jula juli.. apa2 pun sama2 la kita berdoa dan memohon kepada-Nya semoga dipermudahkan & panjang rezeki kita sepanjang tahun 2012.. aminnn...

Doa Murah Rezeki

بسم الله الرحمن الرحيم

Surah asy-Syuara - 42:19
Maksudnya: “Allah Maha Lembut tadbirNya (serta melimpah-limpah kebaikan dan belas kasihanNya) kepada hamba-hambaNya; Ia memberi rezeki kepada sesiapa yang dikehendakiNya (menurut peraturan yang telah ditetapkan), dan Dia lah Yang Maha Kuat, lagi Maha Kuasa.”

No comments:

Post a Comment