Wednesday, 8 February 2012

Aku dah bosan!!!!

Pagi2 ni ade je citer yang menspoiltkan mood aku.. 
aku dah dok serabut macam2 mende.. 
ni tambah lak citer2 yang menyakitkan telinga aku..

fine!!! kalo ko tak nak amik tau dah pasal aku..
ko x yah la dok canang sana sini..
ko ingat orang tak citer ke kat aku???
eiiiii bosan tau tak...

aku tak kacau pun hidup ko..
aku kalo bole memang tak mau dah amik tau pasal ko..
ko pun bukan suka sangat aku amik tau pasal ko kan.. 
so tak yah la nak nyibuk2 pasal aku..
kalo dah tau dari dulu ko tak leh terima aku nih..
awat la ko tak buang je aku ni dari hidup ko..
kan senang.. ke bagi aku kat orang lain ke..
tak pun macam ko slalu cakap.. aku ni bukan darah daging ko..
aku ni anak cina jual ikan..

aku harap sangat pasni ko jangan kacau hidup aku..
ko jage la yang sorang lagi yang ko sanjung sangat2 tu..
aku tak kisah pun.. 
sebab aku dah biasa ngan sumpahan2 ko..
aku hidup macam sekarang ni..
hasil dari sumpahan2 ko..
terima kasih la selama ni,
ko doakan aku ngan sumpahan2 ko..
terima kasih la selama ni,
ko sentiasa buruk2 kan aku..
ko sentiasa dok kata yang jahat2 pasal aku.. 
terima kasih juga la sebab mungkin ko terpaksa dapat aku..
terima kasih juga la mungkin ko terpaksa besarkan aku..

apa2 pun cukup la..
aku dah bosan..

1 comment:

  1. sabar....kesian ko..meh dtg ipoh!!!!

    ReplyDelete