Sunday 26 February 2012

C gedik yang kuat merajuk..

c gedik.. 
napa la ko kuat merajuk..
ape ko dapat kalo ko merajuk..
dapat hadiah ke tiap kali merajuk???
aku selalu cakap kat hud2..
orang yang suka merajuk selaluuuuuuu..
rugiiiiiiiiiiii!!!!

c gedik kalo merajuk..
berhari2...
ade sekali tu sampai 4 hari dia tak tegur aku..
ajak gi mana2 pun dia tak nak ikut..
panggil dia pun.. dia wat derk je..
eksyen betul c gedik tu masa merajuk..
slalu nye kalo time c gedik merajuk..
hud2 la orang paling bahagia..
dapat ikut aku gi jalan..
dapat coolblog..
& macam2 lagi la..

c gedik..
tak yah la merajuk k..
nanti cepat tua...
kalo dah tua takde sapa nak nanti..

tapi kan c gedik kalo tak merajuk..
asyik nak melekat je ngan aku..
aku tau la.. dia nak guna laptop..
nak buka facebook dia la..
nak memblog la.. 
nak tengok citer hantu la..
nak tengok papa i love u la..
pastu kalo time dia happy.. dia suka nyanyi..
dia suka berbahas.. jadi pengacara..
dalam hp mummy dia banyak aksi2 gedik dia...
dia juga suka complaint.. tu la pasal aku blog tentang dia.
ni sekarang pun kat sebelah aku..
sambil jerit2 "tak payaaaahhh laaaaaa"
pastu gelak2.. gedik kan dia..
hehhehehhe...


ni la gaya kalau c gedik tengah mengedik
ni hobby c gedik.. nyanyi.. 
c gedik suka melaram.. kalo nak g jalan.. pakai tudung berjam2.. 
ni ade sikit rupa kalo c gedik merajuk..
muka cam cemberut..
p/s: tak leh letak gamba betul.. 
nanti mengamuk sakan c gedik..

No comments:

Post a Comment