Sunday 5 February 2012

2 last hantaran..

Semalam tersangat la hectic..
aku terkejar kesana ke sini..
pagi kul 10 till 4 pm, aku ade class..
then rush to KL.. amik fresh flower..
kalut2.. pastu lepas abis dok pilih bunga..
keta lak kena saman... adoiiii..
hampeh tul la..
slalu aku parking atas divider ok je.. 
ni kena lak saman..
nasib... nasib...

balik lepas amik bunga..
lepak2 jap sambil tunggu J anta daun sireh..
J pun lambat, siap g cari tudung dulu..
aku dah susah hati ni.. 
yela esok kau, majlis akad nikah..
ade 2 lagi tak siap..
sireh jeujung & dulang wang hantran + mas kawin + cincin..
aku tengok jam dah kul 9 lebih..
J mane ko J... aku dh seriau nih!!!

Sampai je daun sireh aku pun terus la mula..
mula2 tu aku ade assistant kenit..
tapi dah kena sergah ngan aku coz nak cucuk main flower..
terus merajuk.. langsung xmo tolong dah..
last2 bibik aku paksa tolong aku..
tolong dok gulung daun sireh..

berpulun gak aku malam ni..
kali aku guna sume daun sireh..
sampai tak cukup la..
alter sana sini.. baru la ok..
nasib baik ade daun sup aka tea leaf.. so leh aku cover container tu..
at last siap gak sireh junjung...

Ini la sireh junjung yang aku gubah..

pastu aku gubah lak the last hantaran..
nasib baik la simple je yang last hantaran ni.. simple2 gak..
almost kul 2 am gak aku tido..
dah la esok nak kena gi mengantar lak..
leh bangun ke tak ni..


tadaaaa.... simple je... 
duit hantaran tu aku main gulung2 je..

mintak2 la masa gi ngantor esok..
sumernyer berjalan lancar..

No comments:

Post a Comment