Sunday, 5 February 2012

J's Bro Wedding part1

hari ni adik J kawin..
tak ku sangka adik J dah nak kawin..
muda lagi.. tapi dah sampai jodoh kan..
hari ni belah perempuan..
akad nikah berlangsung di masjid..
dekat subang jaya je..
nasib baik la dekat..

aku pun tau macamana aku leh terjebak..
akunyer task hantaran + gubahan bunga dalam bilik pengantin je..
ni tau2 ikut gi ngantor skali..
hehehe.. cam J cakap aku ni dah macam family..
harap2 takde la kawan J yang lain jeles ngan aku..
gediks je kan.. sejak bila menjangkit hana ni..

lagi video & gamba2 sekitar 
upacara akad nikah 

video
Selesai sudah akad nikah..
kedua mempelai telah pun selamat di ijab kabul kan..

 cincin, tepak sireh, mas kawin & wang hantaran..

 upacara menyarung cincin..

 salam jangan tak salam..

 penyerahan mas kawin

 hantaran pengantin perempuan kepada lelaki

hantaran pengantin lelaki kepada perempuan

Esok gonna be another super bz day..
majlis belah pengantin lelaki pula..

Ape2 pun..
kepada Epul & Aqilah..
Akak doakan korang selamat melayari alam perkahwinan..
semoga berkekalan hingga ke akhir hayat..
& dikurniakan cahayamata yang soleh & solehah..
amin..

No comments:

Post a Comment