Friday 3 February 2012

Siflis ke Slip Disc

Aku ade delivery hari ni..
aku kena deliver flower & fruit basket arrangement (FFBA)..
tempat yang di tuju Pantai Medical Bangsar..

Sebelom tu aku kena amik Miss J dulu..
so gi la KL sentral ngan si Alip..
Awal aku sampai, selalunye orang dok kena tunggu aku..
kali ni aku lak kena tunggu Miss J..

After Miss J sampai, kiteorang pun bergegas ke Pantai Bangsar..
Actually FFBAni untuk kiteorang nyer x office colleague..
Encik SH.. aku ngan Miss J memang kenal..
dah alang2 menghantar tu, bole la melawat skali..

Sampai je Pantai Bangsar..
Kiteorang gi la melawat encik SH..
hehehhe.. lama tak jumpa.. dok sembang2 la.
citer dok citer.. tanya la juga En SH..
"awat dok hospital ni".. "ooo dugaan sikit"..
"sakit apa??" "slip disc".. "ooo takpe la memang nak bagi dok rehat kot"..
aku jawab gitu.. 

Pastu dok sambung gosip2 opis dulu2..
dok kuar citer baru & lama la.. 
tak ku sangka...
gossip man betul Encik SH.. xoxo
siap tanya kiteorang ni side sapa?? hehehhe ade gossip hangat la tu..

so borak2 punya borak..
tak sedar lama gak kiteorang lepak situ..
kiteorang pun mintak diri dulu la..
sampai je kat bawah tu..
kiteorang singgah cafe.. nak melantak..
aku & alip lapar.. x makan satu mende pun before kuar td..
so sambung plak borak ngan Miss J..
Miss J pun tanya aku..
"weh Encik SH tu kena siflis ke?"
"ishhh ko biar betul J"
"dia kan kena slip disc la bukan siflis"..
"ohhh.. slip disc.. aku ingat siflis"
"ko ni J, telinga tu brapa lama x service ka"
giler si J ni kan.. orang tu kena slip disc..
dia leh suka suki ingat kena siflis..
bahaya kot siflis tu.. boleh bawa maut lagi..

Ape2 pun..
J next time kalo ko ter teman aku wat delivery kat hospital..
make sure ko service dulu telinga ko k..
biar kasi jelas sikit dengar tu..

& tak lupa juga untuk Encik SH..
semoga cepat sembuh..
pasni takleh dah angkat mende berat2..
kang tergeliat lg urat pinggang tu..

Untuk x office aku lak..
kalo nak bunga... call me ok.. 
den sedia ngantor.. 
hehehe.. 





No comments:

Post a Comment