Friday 8 November 2013

My Green Project

Wahhh lama betul x update blog.. alasan cam biasa la kan.. 
MALAS.. huhuhuhu..

By the way just nak share my activity lately.. it's my green project.. 
aka petani moden.. actually ni kes terjebak juga.. 
ni kes ikot AS gi nursery la.. last2 membeli la jugak kan..

Punya la excited balik je terus g cari pasu n terus menyemai benih.. 
hehheheh.. hari2 aku without fail menyiram benih2 tu. 
Hari2 aku dok jenguk bila la nak tumbuh pokok cili n ketumbar..

Akhirnya penantianku berhasil.. my pokok cili dh tumbuh.. 
but pokok ketumbar lom lg.. ish ish ish.. stressssss.. 
Petua AS, kita kena cakap ngan pokok hari2.. nanti lelama da tumbuh la. 
puas juga la aku dok membebel2 ngan benih2.. hampeh..
tp aku rasa benih ketumbar tu memang jenis degil.. x nak tumbuh2.. 
xpe la.. cari benih lain lak nnti..

 started with this 2 pot.. one for chili and other for coriander 

cili je yang tumbuh.. at last penantianku berhasil


ape2 pun aku xkan give up..
aku dh order benih coriander lain.. 
dan juga basil and rosemary..

hehehehe.. nanti kalo benih dh sampai.. 
aku blog lagi k..
so sampai sini dulu..




No comments:

Post a Comment