Tuesday 6 March 2012

Bersedia kah Aku???

bersediakah aku???
hari yang ditunggu2 just around the corner..
1 more day to go..
am i really ready for this??
cuak.. risau.. takut.. sume ade lah..
ermm.. selama ni aku dah terlalu flexible.. 
bole ke aku commit time frame??
aiyoooo.. risau + cuak.. hehehe..
tu la masa session tu over bercakap sangat..
yang pegi make believe kat dia apesal??
then dah la teroverconfident..
padahal saja2 apply je.. 
tetibe je aku rasa stresss... masa dapat tau result lagi la..
terus demam.. demam excited pun ade..
demam takut pun ade.. 

yang paling utama..
am i really ready emotionally & physically??
am i ready to take the challenge?? 
aiyoooo so scared.. am not Unsung heroin maa..
nak tarik balik dah tak boleh..
nak tak nak kena ready la kan..
tapi apesal aku rasa macam nak meletop je jantung aku nih..
tu tandanya apa??? warning sign ke apa??
uwaaaaaa... TM tolong!!! 

dah la esok quite bz..
ade baking class la.. 
then ade appointment ngan chiew la..
cukup masa ke nak rehat???
cukup masa ke nak tenangkan minda???
aku pun sengal.. patutnye leh mintak start lambat sikit..
terkejutnya pasal terus cakap anytime.. siot tu la...
ape2 pun aku memang rasa..
uuuuwwaaaaaaaaaaa!!!!!

No comments:

Post a Comment