Friday 14 September 2012

Kidnap..

okay,dh siap pun photo  phata ni, huh...!!! berjela jela  huh susah nak siapkan tau...ingat ni macam nak buka kacang ke ha? susah tau, kalau nak wat camni kena ada kesabaran yg tinggi tau..ingat ye!  inilah memori yg indah belaka hehehe...wow cuba tgok gmbar kat bwah ni.. hebat kan  ini lah idea Salena (Hana ged2) wow3 memang hebat idea Salena ni kan...sapa suka komen lah (:
(catatan di atas adalah hasil nukilan si Salena aka Hana ged2)


owhh tidak blog ku diceroboh oleh si salena..
dia sememang nyer gian nak berblog.. tapiiii
bila time blog dia.. dia takde idea.. kat blog aku lak
mencurah2 idea dia.. kalo aku tak sergah..
lagi panjang berjela2 la dia mengarut..

actually aritu aku kidnap 3 kenit2 dalam gambar nih..
cik cha, alip & acap.. Adam tak dapat diculik sebab ade taekwando..
so ni la mangsa2 culik.. bawak gi swimming pooi..
seronok giler kenit2 nih.. kat swimming pooi tu suara diaorang aje..
padahal diaorang bertiga + aku & Lulu..
macam 30 orang gamatnyer..


dah puas mandi.. gi taman lak..
nak main buai la.. tengok la gaya2 kat atas ni..
macam2 kan.. pandai tul posing..
cam tau2 je kita suruh posing.. pastu rest time..
minum tutu (susu) acap cakap..
tergelak2 aku & lulu bila dengar acap cakap..
pelat habis.. hehhehhe..

No comments:

Post a Comment