Friday 14 September 2012

Budak oo budak..

Semalam aku pergi ke rumah aunty ku..
saja2 datang menyibuk..
saja nak tengok buah2 mangga yang aku kirim..
dah bertukar ke jadi jeruk..
rupa2nya masih dalam plastik lagi..
aiiggooo melepas la nak merasa..

kalo datang umah aunty AG sure dapat makan free..
itu yang paling aku suka sebenarnya..
aku ni kan keluarga petani..
nasi pagi petang siang malam..
tu pasal la membesar bagaikan johan..

masa waktu makan.. 
aunty AG citer la ngan aku..
pasal kisah seorang budak yang 
terberak dalam seluar..
tak senonoh la aunty AG nih..
tengah makan citer pasal nih plak..

nasib baik la dah nak abis makan...
kalo tau mau keluar balik ape yang aku makan..
citer nye macam ni..
budak tu kalo kat sekolah..
kalo nak membuang.. memang susah nak gi toilet..
selalunya cikgu dia yang identify
aksi2 dia nak membuang.. kalo cikgu ade
memang cikgu la yang akan bawak 
dia g toilet..

so aritu dia dah tak tahan.. cikgu pun takde..
so agaknya memang nak terkeluar..
so ape lagi.. terlepas la jugak..
 terkencit la dia dalam seluar..
waktu pun dah nak balik.. so memang tak basuh la kan..
sementara nak tunggu van balik.. dia main2 la ngan kengkawan..
dah terkencit2 tu pun leh main lagi..
sadis kan.. so sikawan2 yang bermain tu pun sedar..

"weh ade bau tahi la.."
"ade orang berak ni"
so si budak ni cakap la..
"tak la tadi lori sampah lalu.. tu yang bau busuk"
pastu kawan2 dia ckp..
bukan la.. ni bau orang berak...

masa aunty AG citer part ni aku memang tak leh tahan 
berdekah2 aku ketawa.. 
kelas lah.. mana datang idea lori sampah lalu..
punya la nak cover line.. lori sampah gak jadi mangsa..
kelas kau *******.. (nama dirahsiakan)

alkisahnya.. budak tu sampai dh balik umah
pun dia dok diam aje.. boleh tengok tv bagai..
macam xde ape yang berlaku..
bak kata aunty AG sampai kering la tahi tu..
hehehehe.. macam2 hal la..
kelakar2.. pasni kalo lori sampah lalu..
mesti aku akan ingat kan budak tu...

No comments:

Post a Comment