Sunday 12 August 2012

Iftar anjuran KAFA

Semalam aku gi iftar 
bersama kanak2 KAFA Integrasi Al-Insan..
ni sekolah my 2 SG.. nak tau sapa??
its Saledah (hud2) & Salena (hana ged) Gomez..
Salerah (cik fara) pun ade sama.. tapi dia tak sekolah 
sama ngan another 2 SG..

Dah la sampai lambat..
meja lak tu kat depan.. sebelah VVIP..
kelas kau.. tp yang duduk tu hanya la
aku + aunty NN + 3 SG + upin & ipin (adam & acap)
hehhehe... sesampai je dah buka..
patutnya makan yg ringan2 je dulu 
pastu gi solat maghrib berjemaah..
tp di sebabkan nafsu makan yang melampau2.
ni 3 SG + upin & ipin la paksa aku makan.. heheheh
so aku pun ape lg kan... melantak ler..
tak senonoh kan perangai.. ish ish ish..

lepas dah puas melantak.. baru la gi solat maghrib..
then after that ade la persembahan2
dari murid2 KAFA tu..
 Perasmian.. tak dan nak tengok coz sampai lambat..

 persembahan nasyid dari pelajar2 KAFA and they are champion 
since 2009.. hebat2...

 ada alat muzik sendiri tu.. kaching.. kaching..

 my 2 SG.. Salerah & Salena

 Saledah.. muka ngantuk je.. lepas je makan 
mesti ngantuk..

My upin & ipin..
1st class seat utk tengok nasyid.. 

 Uncle H, selaku pengarah utk majlis Iftar ni..
syabas la Uncle H..

Apa la si 2 SG ni wat.. khusyuk bebeno.. 

Oh rupanya2 dok skodeng ustaz si Saledah..
patut la tak berkelip mata si Salerah & Salena..
hensem wooo!!!

lepas je persembahan2 ni sumer..
ade solat isyak, sunat hajat & terawih 
berjemaah.. 

Ape2 pun Tq Aunty NN & Uncle H
coz ajak aku beriftar sama ngan KAFA ni..
tahun depan ajak den lagi yer..

No comments:

Post a Comment